Naše produkty


Obchodná zmluva

Článok 1
Všeobecné ustanovenia a postupy

1. Obchodná zmluva upravuje postup spoločnosti Eva Kucharovičová - EFEKT so sídlom: ul.S.Jurkoviča č 8, 91501 Nové Mesto nad Váhom, Slovenská republika, IČO: 32784325 pri uplatňovaní práv a povinností vyplývajúcich zo zodpovednosti predávajúceho za tovar predávaný cez internetový obchod - efektsk.sk- a práva a povinnosti zmluvných strán s tým súvisiacich.
2. Postup kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení, pri uplatňovaní práv vyplývajúcich zo zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru zakúpeného na efektsk.sk ako aj úprava práv a povinností zmluvných strán s tým súvisiacich sa riadi podľa § 619 až § 627 zákona č:40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
3. Kupujúci potvrdzuje odoslaním elektronickej objednávky predávajúcemu, že sa oboznámil s obchodnou zmluvou a reklamačným poriadkom predávajúceho a bezvýhradne s ním súhlasí. Okamihom odoslania elektronickej objednávky predávajúcemu, stáva sa obchodná zmluva a reklamačný poriadok pre kupujúceho záväzným.


Článok 2
Kontrola tovaru pri prevzatí

1. Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom, alebo kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
2. Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť bez zbytočného odkladu po jeho prevzatí.
3. Ak kupujúci zistí nekompletnosť tovaru, alebo akékoľvek poškodenie tovaru spôsobené prepravou, ktoré sa neprejavuje vonkajším poškodením obalu, je povinný reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do dvoch dní od prevzatia zásielky, uplatniť u predávajúceho. Inak sa dodávka považuje za kompletnú a bez závad a reklamácie z tohto titulu nebudú akceptované.
4. Kupujúci je povinný predávajúcemu reklamovať vady tovaru zakúpeného na efektsk.sk bez zbytočného odkladu a to podľa podmienok uvedených v príslušných ustanoveniach zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v platnom znení a zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení.


Článok 3
Postup uplatňovania práva na výmenu tovaru alebo reklamácie.

Kupujúci je povinný vyplniť VÝMENNÝ alebo REKLAMAČNÝ FORMULÁR v nasledujúcich prípadoch:

  • Odstúpenie od kúpnej zmluvy §7(108/2000Z.z)
  • Reklamácie

1. Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.
Kupujúci v tomto prípade uhrádza manipulačný poplatok v súvislosti s odstúpením od kúpnej zmluvy.
V prípade, ak kupujúci zistí, že tovar, ktorý si objednal, nezodpovedá tovaru, ktorý prevzal, kupujúci má právo vrátiť tovar predávajúcemu max. do 14 dní od prevzatia tovaru kupujúcim. Kupujúci v tomto prípade neuhrádza manipulačný poplatok za náklady, ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s vrátením tovaru.
2. V prípade, ak kupujúci zistí, že tovar, ktorý si objednal, mu nesedí z dôvodu nevyhovujúcej veľkosti, strihu alebo farby, má právo vrátiť prevzatý tovar a požadovať jeho výmenu za tovar inej farby alebo inej veľkosti , max. do 14 dní od prevzatia tovaru kupujúcim. Výmenu tovaru je možné uskutočniť iba v prípade, ak to umožňujú skladové zásoby predávajúceho. V opačnom prípade sa má za to, že kupujúci odstúpil od kúpnej zmluvy a bude sa postupovať podľa bodu 1 tohto článku.
3. Kupujúci neuhrádza manipulačný poplatok za náklady, ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s odoslaním vymeneného tovaru. Predávajúci dodá zamenený tovar kupujúcemu do 15 dní od dňa prevzatia vyplneného výmenného formulára s dokladom o kúpe a prevzatí tovaru predávajúcim.
4. Kupujúci je povinný uviesť vo formulári nasledujúce údaje:

  • Identifikácia kupujúceho, t.j. obchodné meno/meno a priezvisko, sídlo / bydlisko, kontakt (telefón a e-mailová adresa)
  • Adresa miesta, kam bol tovar dodaný
  • Adresa, na ktorú má byť dodaný vymenený tovar, v prípade výmeny tovaru
  • Číslo elektronickej objednávky
  • Dátum vystavenia elektronickej objednávky
  • Dátum prevzatia tovaru kupujúcim
  • Popis tovaru, ktorý kupujúci žiada zameniť a popis zameneného tovaru s uvedením kódu, farby, veľkosti, množstva a ceny tovaru a spôsob zabalenia tovaru
  • Názov a číslo bankového účtu kupujúceho a názov a kód banky, v ktorej je účet vedený- ak ide o úhradu cez PP
  • Dátum a podpis kupujúceho

5. Ak formulár nie je kompletne vyplnený alebo k formuláru nie je priložený doklad o kúpe a prevzatí tovaru predávajúci vyzve telefonicky prípadne e- mailom kupujúceho na doplnenie chýbajúcich údajov, alebo priloženie chýbajúcich požadovaných dokladov. Predávajúci si zároveň bude účtovať manipulačný poplatok záhŕňajúci náklady, ktoré predávajúcemu vznikli v dôsledku neúplne vyplneného formulára, alebo nepriložených požadovaných dokladov.
6. Ak sa predávajúcemu nepodarí opakovane telefonicky dovolať kupujúcemu, alebo kupujúci nereaguje na e-mailovú výzvu predávajúceho do 14 dní od prevzatia formulára alebo požadovaných dokladov predávajúcim, predávajúci si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetného vrátenia/reklamácie a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho naspäť kupujúcemu na adresu uvedenú vo formulári.
7. Ak spolu s vyplneným formulárom a s požadovanými dokladmi nie je priložený tovar, ktorý je predmetom vrátenia/reklamácie, predávajúci si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetnej záležitosti.
8. Tovar, ktorý je predmetom vrátenia, musí byť kompletný, nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom nepoškodenom obale. Tovar nesmie javiť na sebe známky používania. Všetky štítky, cenovky a iné označenia tovaru musia byť na pôvodnom mieste a nesmú byť z tovaru odstránené. Kupujúci je povinný poistiť tovar, ktorý je predmetom vrátenia/reklamácie. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie znáša kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru predávajúcim.
9. Kupujúci je povinný kompletne vyplnený formulár spolu s požadovanými dokladmi doporučene poslať spolu s tovarom, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie na adresu predávajúceho uvedenú vo výmennom/reklamačnom formulári. Predávajúci si vyhradzuje právo neprebrať tovar zaslaný kupujúcim na dobierku.
10. Celková suma za tovar, ktorý bol vrátený predávajúcemu v súlade s týmito VOP, znížená o manipulačný poplatok bude prevedená na účet kupujúceho uvedený vo formulári a to do 15 dní odo dňa prevzatia kompletne vyplneného formulára spolu s požadovanými dokladmi a s tovarom, ktorý sa vracia z dôvodu a v stave hore uvedeného tohto článku.
11. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy podľa §12/5/c(108/2000Z.z) ktorej predmetom je tovar zhotovený alebo inak upravený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť. Uvedené sa vzťahuje na tovar strihaný alebo inak upravovaný na požadovaný rozmer alebo rozdelený z originálneho balenia. Upozornenie vzťahujúce sa na dané produkty nájdete v tovarovej ponuke.






© www.efektsk.sk 2013 | Tvorba web stránok od Grandiosoft

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM